Meso-ontwerp
4C-ID
Uitwerking leereenheid (vakken/projecten/enz.)
|
Naam leereenheid: | ENG (Engels) |
Opleiding:
Duur opleiding:
|
ICT Academie Leiden
3 jaar
|
Kwalificatiedossier / Crebo: | ICT- en mediabeheer, 2016 / <x-crebo> |
Cohort: | 2024 |
Beroepstaak: | ICT Beheerder, Netwerk- en mediabeheerder |
Beschrijving van leereenheid per periode
Periode | 1 |
Duur |
Aantal weken: 10
Aantal uren per week: 1,5 uur
|
Samenvatting periode |
Gedurende deze periode wordt het onderwerp <x-theorie-titel> behandeld.
De focus van deze periode ligt op het TB: Lezen A2 les 2 en taaltaak 2.
|
Leerdoelen |
Aan het einde van lesperiode 1 is de leerling in staat tot het
benoemen, beschrijven, herkennen, lezen, verwijzen van:
|
Kerntaken en werkprocessen |
Kerntaken:
Werkprocessen:
|
Inhoud |
Onderwerpen die behandeld gaan worden:
- WRTS: Irregular verbs 1 ;
- WRTS: Irregular verbs 1 en 2 ;
- WRTS: Irregular verbs 2 en 3 ;
- WRTS: Irregular verbs 3 en 4 ;
- WRTS: Irregular verbs 4 en 5; TB: theorie horend bij de gemaakte opdrachten ;
- WRTS: Irregular verbs 1 t/m 5 ; How to clean your computer, vraag 22 ;
- How to clean your computer, vraag 22 ; TB: theorie horend bij de gemaakte opdrachten ;
- How to clean your computer vraag 22 ; TB: theorie horend bij de gemaakte opdrachten ;
|
Benodigdheden (middelen) |
|
Beschrijving van leereenheid per periode
Periode | 2 |
Duur |
Aantal weken: 10
Aantal uren per week: 1,5 uur
|
Samenvatting periode |
Gedurende deze periode wordt het onderwerp <x-theorie-titel> behandeld.
De focus van deze periode ligt op het 7 Viruses 2.
|
Leerdoelen |
Aan het einde van lesperiode 2 is de leerling in staat tot het
benoemen, beschrijven, herkennen, lezen, luisteren, schrijven, vertalen van:
|
Kerntaken en werkprocessen |
Kerntaken:
- IM.P1-K2 Organiseren van een (bestaande) servicedesk
- MB.P2-K1 Ondersteunen van gebruikers
Werkprocessen:
- IM.P1-K2-W3 Stelt gebruikersinstructies op
- MB.P2-K1-W1 Opstellen van instructies
|
Inhoud |
Onderwerpen die behandeld gaan worden:
- WRTS: Voorbereiding Schrijven leerjaar 1, deel 1 ;
- WRTS: Voorbereiding Schrijven leerjaar 1, deel 2 en 1 Vertaling zin 1 t/m 5 ;
- WRTS: Voorbereiding Schrijven leerjaar 1, deel 3 en 2 Vertaling zin 1 t/m 10 ;
- WRTS: Voorbereiding Schrijven leerjaar 1, deel 4 en 3 Vertaling zin 1 t/m 15 ;
- WRTS: Voorbereiding Schrijven leerjaar 1, deel 1 t/m 4 Vertaling zin 1 t/m 20 ;
- WRTS: Voorbereiding Schrijven leerjaar 1, deel 5 ;
- WRTS: Voorbereiding Schrijven leerjaar 1, deel 6 en 5 ;
- WRTS: Voorbereiding Schrijven leerjaar 1, deel 7 en 6 ;
- WRTS: Voorbereiding Schrijven leerjaar 1, deel 8 en 7 ;
- WRTS: Voorbereiding Schrijven leerjaar 1, deel 5 t/m 8 ;
|
Benodigdheden (middelen) |
|
Beschrijving van leereenheid per periode
Periode | 3 |
Duur |
Aantal weken: 10
Aantal uren per week: 1,5 uur
|
Samenvatting periode |
Gedurende deze periode wordt het onderwerp <x-theorie-titel> behandeld.
De focus van deze periode ligt op het <x-praktijk-titel>.
|
Leerdoelen |
Aan het einde van lesperiode 3 is de leerling in staat tot het
lezen, luisteren, schrijven van:
|
Kerntaken en werkprocessen |
Kerntaken:
- IM.P1-K2 Organiseren van een (bestaande) servicedesk
- MB.P2-K1 Ondersteunen van gebruikers
Werkprocessen:
- IM.P1-K2-W3 Stelt gebruikersinstructies op
- MB.P2-K1-W1 Opstellen van instructies
|
Inhoud |
Onderwerpen die behandeld gaan worden:
- Aantekeningen gebruik tijden ; WRTS: How to write instructions deel 1 (Windows 7) ;
- WRTS: How to write instructions deel 2 (Windows 7) ;
- WRTS: How to write instructions deel 3 (Windows 7) ; Aantekeningen Gebruik Tijden ;
- WRTS: How to write instructions deel 1 t/m 3 (Windows 7) ;
- WRTS: How to write instructions deel 1, 2 en 3 (Windows 7) ;
- WRTS: Taalblokken Schrijven A2, les 1 en taaltaak 1 deel 1 t/m 3 ;
- WRTS: Taalblokken Schrijven A2, les 2, deel 1 en 2 ;
- WRTS: Taalblokken Schrijven A2, les 2, deel 2 en 3 ;
- WRTS: Taalblokken Schrijven A2, les 2, deel 1 t/m 3 ; TB: Schrijven A2, les 2 :alle besproken opdrachten en de bijbehorende taaltaak ;
|
Benodigdheden (middelen) |
|
|
|