Vak PRJ,
Auteur DANBOL,
Niveau 3,
Cohort 2024,
Periode 10 | PDF
|
Lesweek | Theorie | Praktijk | Evaluatie |
1 | PT09 - Op de Servicedesk - Deel 1 en 2
| Oriënteren • Bestudeer reader • Lees bijlage 7A en 7B • Maak een lijst met uit te voeren werkzaamheden • Schrijf op wat je wel kunt en wat niet READER: M. Brok, E. Kanis (2008). Projecttaak 9 Op de Servicedesk. Stchting Consortium Beroepsonderwijs • BIJLAGE: 1 - POP Formulier • BIJLAGE: 7 - Procedures
| • Doel van de projecttaak (een A4) • Bijgewerkt POP-formulier (bijlage 1)
|
2 | | Plannen en voorbereiden • Vul je POP formulier in
| • Een actielijst waarop je de punten uit deze fase afvinkt
|
3 | | Uitvoeren • Incident 1 • Incident 2 • Incident 3 • BIJLAGE: 2 - Werkopdrachten Amerijck
| • Een afdruk van de bestede uren en bijzonderheden van elk incident • Een FAQ-lijst (al dan niet digitaal)
|
4 | | Uitvoeren • Incident 4 • Incident 5 • Incident 6 • BIJLAGE: 8 - Beoordelingsformulieren
| • Ingevulde beoordelingsformulieren Servicedesk communicatie (bijlage 8)
|
5 | | Uitvoeren • Incident 7 • Incident 8 • Incident 9
| • Ingevulde functioneringsformulieren docent en student (tussenevaluatie) • Bijgewerkt Portfolio
|
6 | | Uitvoeren • Incident 10 • Incident 11 • Incident 12
| |
7 | | Uitvoeren • Incident 13 • Incident 14 • Incident 15
| |
8 | | Opleveren en evalueren
| • Bijgewerkt Portfolio • POP • Bijgewerkt Functioneringsformulier (bijlage 3) • Geaccordeerde urenverantwoording • Ingevulde Monitor (bijlage 4)
|
9 | | Opleveren en evalueren
| |
10 | | Opleveren en evalueren
| |